dagens ord

Någon sa ordet "slug" i nån mening. Jag började gapskratta för jag tänker på någon mickel räv eller liknande från Hey Baberiba. När Helle inte fattade ordet slug försökte vi ge synonymer och hon kläckte till slut synonymen "listig" , som påminde mig ännu mer om hey baberiba och räven. Dom orden är fan inte ofta man hör.. DÅ vet ni.

Anna kom förbi mig nu ikväll också. Mycket trevligt. Hon gasade hit på sin snygga moppe (som iofs tar tre tusen gånger att kicka igång, men ändå) och vi såg på¨Ugly Betty och Miss Universum 2007 (fy fan vilka fula töntiga brudar.. hur orkar man?) vi stängde av efter tio minuter av MU2007. Men det mesta med Anna är iofs roligt så.. Trevligt att du kom min sköna!


Kommentarer
Postat av: anna

titta under täcket!!.
melike

2007-05-29 @ 22:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback