Dagens

grej är att rektorn idag pratade i högtalarna i skolan och sa att vårt gymnasium har blivit så bra omnämnt i elevundersökningar (andra plats bland alla kommunala skolor i sthlm I think) så de hade köpt glass åt oss som vi fick efter maten. Very niiiice.

Leo-update: Yesterday, all my troubles seems so far away (nej inte beatles va). Leo var glad hela tiden, från dagis till mammans hemkomst. Han bajsade inte, han gnällde inte (förutom att han ville ha tre liter ketchup på sin mat) och han grinade inte! Yes Yes Yes! När han åt höll han iofs på att kvävas när han satte en korvbit i halsen medan han skrattade åt mig när han slängde skeden på golvet och jag plockade upp den. Men korvbiten kom ut efter att han harklat sig rejält några gånger (lite panik där ett tag. . ) Hans lärdom för dagen av mig var: Blåsa "vissna" maskrosor så de där vitgråa ullet på dom flyger iväg. Sen lekte vi lejon tills hans maaaama kom hem.

Katt-update: Den är allmänt ettrig, men dock söt.

Igår efter att Anna vart här och jag skulle gå til sängs lyfte jag på täcket och där låg min glädje för det kommande livet. En lapp med mycket betydande ord på som min Antis hade skrivit! Anna du är bäst!


Kommentarer
Postat av: anna

hur många glassar?
kissungen är världens sötaste, men vad är grejen med att den är rädd för mig? jag är världens gulligaste och snällaste.. till och med Hilma fick gå fram och nosa på kissungen och den tyckte att der var okej. jag fikc inte ens närma mig.. jävla katt.
jag gillar leo.. kan du inte fota honom så jag får se hur han ser ut?

2007-05-30 @ 20:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback