de nada?

Anna: Leo är liten, typ midget, med blont (mot den hö:färgade sidan) hår och jävligt stort flin (när  han väl flinar!) I will get a pic for ypu my dear friend.

Kattunge-update: Katten ger starka symton på damp. Den kastar sig mot vårt matbords ben och fan vet jag vad den gör det för. den försöker klamra sig fast som nån jäkla tarzan. och sen tappar den greppet, ramlar ner och galopperar klumpigt iväg. Den kommer till och med o möter mig i dörren som alla andra djuren här i familjen.

Fick ett kort från min gamla bildlärare (whaat) som frågade om jag ville vara hundvakt i sommar.. Haha lite randome men ändå.. 

Och imorn är det fredag. Fast week. Nästa vecka är vi lediga måndag onsdag. yes yes yes.. mohaha

Kommentarer
Postat av: anna

hahahaa, du är göllig.
(jag är också ledig måndag och onsdag.)

2007-05-31 @ 18:51:41
Postat av: Nickie

haha Camilla?

2007-06-03 @ 11:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback