Grönan, Ikea

Igår var jag, mina kusiner, min farbror (kusinernas pappa), hans tjej (som är mamma till en som gått i samma klass som mig i tvåan trean) min familj och Oliver på Gröna Lund! Jag har inte varit där på typ fem år så det va ju på tiden. Det började med att vi satt inne på Grönan och väntade på dom medan dom satt utanför och väntade på oss. Så efter en halv timme kom vi på att båda familjerna va där så vi möttes inne på grönan och min kamera tappades i marken och cepade sig (pappa får fixa), så jag va lite sur ett tag pga kameran, men sen körde vi igång 5-kampen. Jag va sämst, Oliver bäst och alla andra där emellan. Sen åkte vi Kvasten och Bergochdalbanan. BODB (bergochdalbanan) var skitkul, kvasten va jäkligt kort.. Pappa vann tillslut en sån här skitstor gott och blandat kartong (4 kg eller vad det är) och jag fick gosedjuren oliver vann till mig. Yes. Sen sprang vi hem och kollade Oceans eleven..

Idag var jag och mamma på IKEA! härlig affär, shoppade jääärnet fan!

Min fråga idag är: Vad är fiskmåsars problem när dom sitter på lyktstolparna och på gräsmattan vid LILLSJÖN, mitt i ghettostan liksom, som en annan jävla skata.. Ska dom inte va till sjöss?

(anna håller i med kommentarer, mu bien antis-sötis)


Kommentarer
Postat av: annasjälvklart!

åhh,, jag tänkte nästan knalla över till dig ikväll och typ leka sär.. bara för att du är snäll och söt och rolig.
får jag?.

2007-05-29 @ 19:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback