lite things

kristihim en så länge har varit väl behövt! i Onsdags kväll var jag och fikade med söt-Sophian. Igår var dagens mission att cykla till CityGross, som jag aldrig varit på, och handla kvällsmat och lite smått och gott. Det gick väldigt bra och jag fick ett mycket bra intryck av den affären, som hade typ allt. Yey. Sen gick jag och Oliver hem till honom och snodde med oss fyra filmer och sen vidare hem hit igen och kollade Hidalgo (bra film), lagade pasta pesto/ pasta redning och hallomi (den gnissliga osten) inlidad i bacon. Vi satt sedan ute och njöt denna måltid! Vi höll oss sedan ute i en och en halv timme och pratade, gick in och såg HappyFeet (bra film), kollade lite Viva La Bam och sedan såg vi Bilar (också bra film). Miraklet var att JAG VAR VAKEN under alla filmer fram till kl ett då Bilar slutade. I'm very proud!

Jag har funderat lite på följande:
Om man ska gå på en konstert på ett bands turné, vilken spelning är då bäst? Deras första eller deras sista spelning? Deras första ger dom ju järnet på som startskott, och sista likadant för att det är sista.. Svårt det där!

Kom också att tänka på de två sköna väktarna Sophia och jag stötte på påväg till insparken. Vi va i Brommaplan och Sophia hade inget kort, vi tänkte då att om hon frågar om hon får låna min mobil när jag har dragit mitt kort, så låtsas jag ge henne mobilen, fast i själva verket ger jag henne mitt kort (all denna möda för att två väktare stod två meter innanför spärrarna och glodde på oss). När vi gjort vårat lilla drama och båda var innanför spärrarna och vi skulle passera väktarna sa dom: Det där va ju inte så himla smidigt..  Vi "hehe:ade" oss lite och sa att "jodå det va det visste" och så skämtade vi lite och fick sen gå. På vägen hem från insparken, på t-banan, kommer samma två väktare igen och när dom ser oss säger dom: Har inte ni kommit längre?! Haha fy fan, ofta dom kände igen oss, och ofta dom va så sköna! Det va roligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback