melodifestivalos

Ja här skippar man en fest för att kolla melodifestivalen och vad händer.. jo Sverige får typ tre poäng. Muy bien Sverige, jättebra gjort! död att alla öststater eller vad det är gaddar ihop sig och röstar på varandra. visserligen gör skandinavien det också men öst är ju fan sju gånger så många. det blir ju inge kuuuuuul. The Ark va iaf coolast I must say. Jag hoppas ni håller med. Jag måste även erkänna att jag satsade trettio spänn och vann 170 spänn. Jag gissade rätt på Serbien som etta och Ukraina som tvåa. Najs. Anna körde på Sverige, Grekland och Ryssland. Inte illa med ryssland där alltså. resterande familj (mina päron) valde Georgien (whata?), Finland (wannabe-sug) och Sverige. Lyckat där..

För er som vill veta behöver jag inte gå tillbaka till tandställningstandläkarna mer. Mina gaddar är nu färdigsjysterade (stavning?) och matte nationella är över varav det senaste huvudräkning och breddningsuppgift gick rätt åt helvete. Jag brukar säga så men här är jag very sure att det verkligen gjorde det. Härliga tider!

Kommentarer
Postat av: catti

agree!!! död åt alla jävla öststater, det är bara de sköna nordländerna vi kan lita på! fyfan för det!

2007-05-13 @ 17:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback