Pirates 3

Igår hade jag två nya upplevelser. Dels Pirates of the Carribean 3, och dels att vi såg den på nya Fontänen i vällingby. Bion var säkert fräsch, men det va inget" wooooow" är man kom in, som man hade väntat sig eftersom det har  vart ett jäkla snack om den nyrenoverade bion. Filmen var  väl inte helle "wooooow", men ändå bra! En trea är ju en trea liksom.. Have to see.. Och nu har man gjort det. Ring mig om ni vill höra slutet.

(det är inte så skitkul att skriva blogg när man bara har slöa läsare som inte kan knappa in ett ord på sina tangenter för att kommentera.. )

Kommentarer
Postat av: anna

duu,, är efter.. jag såg pirates i torsdags. sen blev jag sjuk. det är nåt konstgit med vällingbys bio.. man blir sjuk och knäpp..
men jag vill leka med dig och inte sitta här med feber..
förlåt för att jag är dålig på att kommentera.. ska bättra mig. lovar..
<3<3 heaps of love

2007-05-27 @ 19:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback