tack

tack kristus för att du flög till himmelen på en vardag! Kristihimmelfärdslediga dagarna behövs verkligen kan jag känna.. De här två veckorna har vart kaotiskt mycket prov (säkert ingenting mot vad som kommer i tvåan) och om inte två nationella i matte, ett svenska, ett naturkunskap och ett nationellt prov i spanska på tre timmar vore nog så ska vi nu imorn har LÖPTEST på gympan. kan någon döda mig? om inte detta vore nog så skulle jag idag suttit barnvakt, men så va han sjuk och vi slapp engelskan så vi fick sluta vid tolv o vi tänkte åka in till stan, och då får jag reda på att min familj väntar sig mig gå ut med hilma snarast möjligt, utan att jag fått veta det så jag får hoppa av i alvik och ta t-banan tillbaka och gå hem... how wonderful!

Jag har iaf ätit jordgubbar med glass som jag fick av min söta Anna, det muntrade upp lite! Det och kristihimmelsfärdsledigt! Plus att jag käkade frukost i skolan imorse, den va god!

Kommentarer
Postat av: anna

haha, men du är söt

2007-05-15 @ 21:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback