1 nov. torsdag

Haha nää Helle. PA är jävligt kul när man vill se på aba-fjortisar (tips till alla!)
Och kimmie, pappa VILL att du ska va värre än jag så han slipper inse att jag sitter mer vid datorn än han och därmed är BÄTTRE än honom i dataväg.. MOhah han är ägd, för det är jag!!

Idag på träningen var det två jävligt små tjejer (ålder? fjortisar är så små nu för tiden) och garvade och viskade åt en tant som var ganska liten och stod och stretchade lite innan passet. När vi sen drog igång så var dom här två fjortissnuskona så JÄVLA SÄMST! dom va helt spaghettiga i kroppen och kunde inte en enda rörelse, och på kuppen orkade dom ingenting heller. Palla stå och garva åt någon innan passet och sen inte kunna ett skit själv. SUUUCK. plus att dom va puckelryggiga båda två. skitdåliga hållningar..

Ikväll får jag kim på middag och Nickie kanske dyker förbi om man har tur. Även marie hurtbulle som ska simma innan kanske kommer. We'll see.. Men det blir trevligt i vilket fall som helst! :D

Undrar vad jag ska göra med Leo idag när nickie banga promme pga damp. Kanske ta tolvan till en lekpark vid solvik. så går tiden där.. Hmm får se i vilket mood han är i idag.

image51
Jag gillar att vi ser helt retarded ut på denna bild. Vi åker Djurgårdsfärga, jag sophia och anna! <3

Kommentarer
Postat av: Nickie

Im a BIG fan of your blogg babe!

Postat av: Anonym

banga prome pga damp.. hmmm nickie som vanligt då
skämta

2007-11-03 @ 17:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback