20 nov. Tisdag

Leo och jag hatade varandra igår, och älskade varandra idag. Igår skulle han ha tre tusen kakor och jag sa då nej, du får en kaka. Då blev han helt galen och skrek enda tills pappan kom hem. Lyckat. Vi var dock på Mossen och kollade på lite ishockey innan skriket bröt ut, så lite trevligt  hade vi. Idag var vi hemma hos mig hela tiden. han tyckte det va skitkul att springa efter min hund och katt, ge dom mat, kolla på när dom åt, titta på hästfilmer jag spelat in själv osv. Sen körde vi runt min mobil med hamburgesmycke på i en bil i hela deras hus innan pappan kom. Härliga tider..

Tre filmer jag har planerat att se i livet:
* The Illusionist (osäker på stavning med hört mycket bra om den. Bla av Philip som även vill se The Black Sheep, med en massa får som springer runt och får rabies och käkar människor! En säker filmvetare.. ;P)
*Yalla Yalla (känns som att man måste se den)
*40 year old virgin (samma här. must see)

Ska även försöka kolla på Yoga-DVD som jag fick med en mat-meny på Pressbyrån för ungefär ett år sedan när anna och jag skulle åka till Skaftö
 (då anna hade glamrockarstil och vi hade en bandspelare med oss som anna dock vägrade lyssna på pga mitt heminspelade band jag hade med mig som hon inte gillade.) Har ju en prenumeration på ToppHälsa (jag vet jag är så medveten) och där får jag lite mjukisträningskläder som var bra till Yoga (that's the reason).

Jag och Carro labbade idag på Naturkunskapen och en av uppgifterna var att ta pulsen på sig när man sprungit upp och ner i skolans trappor. Motion of the day (jag gymade iofs på gympan också. HÅRT)

Har inget plugg, vet inte vad som händer.

Var på vårdcentralen imorse och kollade min älskade handled (fick inte särskilt mycket hjälp). Kan vara överansträning, kan komma från min spricka jag fick i armen när jag ramlade av en lite ponie eller liknande. Så ja. Gå till sjukgymnast sa hon. Det lär ju inte hända. Ska sen vaccinera mig mot livmoderhalscancer (hur man nu kan vaccinera sig mot bara en viss cancer, när man inte kan det mot någon annan cancer) och då skrev hon ett recept på att jag ska hämta ut tre spruter på apoteket, sedan gå tillbaka till Vårdcentralen vid tre tillfällen så dom kan ge dom. Kan det bli mer omständigt..

Har de flesta julklappar klara nu. Eller jag vet vad jag ska köpa till de flesta iaf (förutom min bror. Om ni vet vad man kan köpa till en 14årig brat så säg till) så nu vill jag ha det gjort så jag vet hur mkt pengar som blir kvar. Vill shoppa lite till mig själv, ska betala prenumeration och ge pengar för dricka. Sen kostar det 60 spänn inträde på en fezt på lördag, så hoppas fan det är värt det. Plånboken gråter lite såhär innan jul måste jag säga.. Stackarn!

Bilder från i Söndags:

image112
Mallan från i Söndags. Hon fotade med sin 8000 kr kamera och klappade en skitsöt bullterrier (med lite väl synliga pungkulor såg jag nu)

image113
Sen gick jag hem och väckte min älskling som är lite morgontrött (ja kl är 12.30)

Kommentarer
Postat av: Petra

Tack för din kommentar på mitt nystartade blogg projekt! Haha, jag blir faktiskt en aning besviken på dig mickis när du inte har sett Jalla Jalla! Totalt underbar och lika självklart som Fucking Åmål!

:*

Postat av: anna tisseluss

haha, älska glamrockarstil!!. jag var ju rätt misslyckad måste jag säga. och dina darin band var ju rätt så förbjudet om man hade min stil!!!!.

gå till sjukgymnast?? haaaalllå min mamma?!?!?

2007-11-21 @ 16:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback