21 nov Onsdag

En sak jag lagt märke till är den här reklamen på tv som är för något smärtlindrande, typ Alvedone. Den är inspelad på Plattan och man frågar folk hur dom ser ut när dom har smärta, och sedan hur dom ser ut när smärtan lindras. Problemet är bara att när dom ska visa smärta ser det ut som att dom blir avsugna/pullade och när dom ska visa att smärtan lindras ser det ut som att dom får orgasm. Lägg märke till det nästa gång ni ser den, det är precist!

En annan sak jag kommit fram till är att serier på tv blir för utdragna. Det slutar med att man inte orkar följa dom för att det kommer säsong eftert säsong efter säsong. Se bara på LOST, hur orkar dom hålla på?
   Man följer det första säsong och andra säsong och när sista avsnittet på säsong tre kommer och man inser att nej här slutar inte serien, så blir man lite matt. Att dels få vänta ett år på nästa säsong och att ens orka se den när det mest brukar bli massa utdraget tjat, bara för att inte serien ska ta slut. Visst vill man inte lämna sin favoritserie, men ibland får det ju vara nog!

Såg på BostonTeaParty igår, programmet om kändisar. Har ni inte sett BTP så ladda ner det! Hon som spydde på TV pga mensvärk var iaf ditbjuden. Hon var cool. Hon ägde även doktorn i superfemman genom att när han sa att såna här symptom på mensvärk är väldigt ovanliga fråga "har du haft mens?".  Oj oj oj, så äger man en kille!

Ikväll är det Sverige - Lettland! Vår sista chans till EM 2008! Kom igen nu Sverige, släpp loss lite. Lagerbäck LE, Zlatan gör något BRA, publiken TAGGA!

Filmer ni borde ladda ner:
*The Benchwarmers
*Napoleon Dynamite
*Blades of Glory
*300
*Hot Chick
*Sthlm Boogie
*This is England

Dagens nånting:

image114
Jag hade börjat skala en apelsin och insett att den var äcklig och övermogen, så jag la den på köksbänken i hopp om att någon annan kanske ville ha den. När jag senare kom ner låg den kvar, men då med en lapp som min bror skrivit och lagt under riktat till mamma och pappa som skulle komma hem sent på natten från en middag. "Vem vill ha denna läckerbit? Pärla? You name it. En halvöppnad apelsin som är övermogen sitter inte fel efter påskmiddagen! // MVH Personalen"

Kommentarer
Postat av: Louise

skönt att jag inte är ensam om att tycka att den där reklamen är lite VÄL porrig. hahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback