23 nov. Fredag (i skolan)

Jag har slutat för en timme sen. Jag är fortfarande kvar i skolan. Närmare bestämt i datasalen. Det är väldigt givande. Har suttit och kollat på Max och Jan när dom spelar nåt spel på internet, winter*nånting*. Jan har slagit nytt rekord och Max är tyvärr inte i närheten. Men han vill, och han är bra på Tangenta.. Då vet ni!

Har även haft utvecklingssamtal. Gick på fem minuter ungefär. Är rätt nöjd med omdömena så; Be happy!

Det är fredag, vi har ledig eftermiddag, det regnar, och jag sitter här. Det känns bra! Vi har det kul här i datasalen.

Ska på julmarknad med mamma idag. Kul, det regnar! Snacka om att förstöra en marknad. Men vi kanske biter ihop och tar oss dit ändå!

Läste i tidningen i morse att MUF ersätter Tolvan (nockebybanan) på nätterna. Tolvan slutar ju gå runt ett, och nu kör dom en minibuss på nätterna för att ersätta tolvan! Kan va bra att veta if you live around the nockebybana..



Vi fick glass idag till lunchen.

Diskuterade även om någon skulle ingripa om man blir misshandlad eller bråkar. Det har gjorts undersökningar som har visat på att ingen gör något. Och om man tänker efter, vad kan man göra om några står och bråkar. Inte särskilt mycket. Men pågår en misshandel/våldtäkt BORDE FOLK INGRIPA DIREKT! ring någon, vad som  helst!

Dagen jag-har-inget-bättre-för-mig:

Sitt och kolla på folk och fundera över vad dom kan tänkas bli när dom blir stora. Rätt så kul faktiskt!

Nu blir jag så jäkla stressad över att Catti sitter bakom mig och säger en gång i minuten "är du färdig snart, kom igen nu, är du klar?!?!?!?" Så nu får det bli end of the inlägg! Seeya all


Kommentarer
Postat av: catti

max ska då bli färdtjänstförare, mickan vetrinär o jag ska visst bliarkitekt, men ja funtar nog mer på jans drömjobb som bankrånare, verkar mer lönsamt:)
yea då vet ni

2007-11-23 @ 12:39:36
Postat av: anna

Hörru mickan. vi ska inte mötas vid alvik när sista tolvan har gått? så vi får åka MUF buss!!!???
mohaha

2007-11-23 @ 14:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback