25 nov. söndag

Visar lördagskvällen i bilder. (det små bilderna får ni trycka på så blir dom större) Dom får tala för sig själva.. Idag har jag sett massa High Chaparall och chillat!

Igår var jag på fest med dom här image127 

och den här image128 !

Vi startade kvällen med några fler personer hemma hos allas vår Kim! Där bjöds det på god mat och mörk choklad!
image129

image130

image131

image132

Sen kom Anna och jag på att vi var lite number2 och jag behövde byta kläder så vi tog cyklarna och cyklade hem till henne, bytte kläder, gjorde det vi skulle och hittade en Sangria vi klunkade i oss på vägen tillbaka! Anna var även väldigt stolt över sina cigg som var "jättelånga" (ja vanliga "hundreds"), Sen höjde vi musiken och DJade fram lite partymusik från min förra Kims Fekke CD(
). Hon spelade och Kim och Elvira dansade sittande på golvet.  

Sen tog vi ialla fall vårt pick och pack och drog oss mot Brommaplan (gående för Kim hade kollat fel på busstabellen). Hon kom sen också på att hon hade glömt alla vinflaskor och skit framme på diskbänken så hon fick ringa Pernillas  bror och be honom gå och plocka undan. Vi kom till Brommaplan och missade självklart t-banan så vi stod där i ovishet när dom ändrade mellan 16 minuter och 26 minuter när nästa skulle komma. Tillslut stod det 6 minuter så vi var nöjda.
image137 

Sen tog vi t-banan till Fridhemsplan och fick gömma oss lite för poliser som gjorde trygghetskontroll (som förövrigt är mycket bra tycker jag!)
    

Vi kom sen till Kungsträdgården och märkte att Kims väska var lite blöt. Den var full med öl! Mums..

image144

Men vi var glada ändå och passa på att fota lite mer!
    

Sen kom vi upp och folk kom på att dom var kissnödiga och behövde göra vissa tjejgrejer *host*


Vi kom sen äntligen fram till GrandHotell (ojoj vi hängde verkligen på fina ställen) folk kom i kavaj och glodde på oss..
 image151

   

Efter ett stopp med dricka och fotning och spring så gick vi vidare mot vårt mål. Vi hittade dock en häst som Elvira skulle klättra upp på. Hon var dock för dålig (jag vet att du kunde elvis, du visade det inte bara) men då kom kimmie springande och ville va med..

    

Vi sprang sen ikapp de andra och traskade vidare. hann fota en hel del mera medan vi gick på Nybrokajen utanför Radisson SAS-hotelle och det innan vi var framme. (Anna pruttade på mig på sista bilden)

    

Sen kom vi fram till denna flytande lokal. Det var en båt, som var en stor lokal med två barer och en DJ och lite så (dock var barerna stängda. jag hade planer på att sparka upp dom och stod och berättade och visade hur jag skulle göra för Anna och Elvis, problemet var att en vakt stod bakom mig och garvade. Jävla svin!)
   Kön var sen lite halvjobbig. Vakterna (som var inhyrda, det var dit dom här 60 kr skulle gå som det kostade) skrek backa och tryckte på framifrån, och alla bak i kön tryckte på framåt så vi stod lite klämda där i mitten och hamnade sist i kön tjugotre gången ungefär. Även fast Kim stod på listan med fem kompisar och många där stod bara och trodde dom skulle komma in. 205 pers var bjudna. Sen mådde vissa lite illa så vi gick och bättrade det lite och tjejbestyr uträttades.

        

Hit in skulle vi..
image176

Vi kom sen in. Äntligen! Kimmie träffade Jacob som hade festen osv. När vi sen kom ner för bron så stod EN TILL vakt som skulle ta betalt. Fy fan då var jag nära på att vända. Försökte gå på sidan men han såg mig och tryckte in mig i kön igen. Jag tog chansen igen  när han var upptagen med att ta betalt av någon annan och drog med mig elvira och smet förbi! Vi kom in gratis! Hur jävla värt som helst!

image177

Vi började med att gå på toa. Som vi blev inlåsta på. Det var en trädörr med en hasp på. Ett dass typ. Och vi fick inte upp dörren. Jag och anna höll på att sparka sönder den och elvira hade klaustrofobipanik. Sen kom det fram att en tjej stod och spydde utanför dörren så nån höll emot. SUCK!



Anna knöt sen lite råbansknopar och vädrade lite ute på "terassen" på båten.

   

Vi hade lagt in våra jackor i en garderob. Ingen stod där. Det var ett litet rum där man fick gömma sin jacka så gott man kunde. Vi gömde våran under sladdar och andra jackor längst in i hörnet. När vi skulle hämta dom låg alla jackor huller om buller på golvet. Alla klev runt på jackorna och en stege och lite hinkar mm låg på golvet. Folk klättrade runt på hyllor och försökte hitta sin jacka. Jag hittade min jacka och sen mina tröjor. Mina saker i fickorna låg utspridda på golvet. Suck. Tur att jag tog ur iPoden mm. Elviras jacka låg sen utanför garderoben på dansgolvet. Vi tog dom och stack ut. När vi kom upp på fast mark igen på "kajen" så kom anna på att hennes halsduk låg kvar där nere. Hon och elvis sprang ner och jag fick stå och snacka lite med vakten. Himla trevligt.. eller? höhö.

Kvällen avslutades sen på Rasmusgrill. Alltid lika gott och lika fullt!

image182

Kommentarer
Postat av: catti

yoyoyo ser ut som en helkul helkväll;)
synd att man ite kunde hänka, men nästa helg,aight:)

2007-11-25 @ 19:38:43
Postat av: Anonym

haha, bäst! tack tjejer för en super kväll :D får vi göra om snart igen!

2007-11-25 @ 20:18:58
Postat av: anna tisseluss

HÄMND KOMMER!!!. lovar..

fyfan vilka bilder du laddat upp.

2007-11-26 @ 13:17:57
Postat av: elvisen

håller med anna om bilderna, fy fan..
men najs sammantaffat;)
Tack för den kvällen, skitkul!

2007-11-26 @ 23:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback