26 nov måndag

Idag hade Aftonbladet mycket att skriva om, "Testa om din chef är psykopat. 20 snabba frågor". Ojoj, spännande spännande.

  1. Hur ofta tror man att ens chef är psykopat?
  2. Om man fick psykopat-varningen på chefen, hur skulle man få fram det. På morgonmötet eller?
  3. Vem har gjort dessa smarta frågor? (snacka om att ha NADA att skriva om..)

image183

Hittade sen
en annons i någon gratistidning som låg i skolan, produkten var "beautisticks". På bilden var det en kille som försökte se lite sötsnygg ut och som samtidigt tryckte en finne på näsan med de här två svarta pinnarna, så kallade Beautisticks! What?! Kom på något mer onödigt..

Har varit och tränat och till min stora fasa upptäckte jag min gamla spanska-lärare som sabbat för alla hon hade till spanskan i gymnasiet! Hon har skithett ass.. Kan lägga upp en bild sen. mmm ni kommer vilja göra saker med det! or noooot!

Har engelskanationella imorn igen.. Ladda ladda ladda. Eller inte. vad ska man träna på? ingenting! Det går som det går. sin engelska kan man inte bara ändra på så. Be happy! Nu ska jag rota runt lite i kylen och hitta nåt gott att äta (typ min och mammas quino-sallad från igår! den var riktigt god!)


Kommentarer
Postat av: Johanni

så tänkte jag också när jag läste den löpsedeln, finns det verkligen inget annat vettigt att skriva om?

svar; haha, ja den var grym! så himla rolig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback