27 nov tisdag

Ja som ni ser i förra inlägget hade vi lite besök av en gästbloggare! Alltid trevligt.. Det kommer mera, hälsar hon.

Dagens fråga:
Varför kan man inte ha samma tröja två dagar i rad?
Erkänn nu alla, att folk tvättar väl inte tröjan efter att ha använt den en gång? "Nej men man låtsas ju göra det genom att inte ha den på sig nästa dag" var en av responserna på frågan. Nej, man låtsas inte ens det! Inte jag i alla fall. Jag vet inte varför det är så ideal att inte ha en tröja två dagar i rad, om man nu inte smutsar ner den. Jag är själv så, utan att tänka på det, att jag skulle nog inte, av ren reflex, ta på mig samma tröja två dagar i rad. Och jag vet inte varför.. det bara är så. Men byxor funkar ju att ha en vecka i rad. Det är skumt det där..

Jag och Catti besökte nya Vällingby idag. Och oj så fint det har blivit. Jag är imponerad. Har känt förut att Vällingby är lite snuskigt på något sätt, men nu hade dom kristallkronor i det nya taket och en helt ny byggnad med jättefräscha affärer.. Kan rekomendera er! Jättefin julpynting också.. Allt ä ju dock inte helt klart där, men nästan.

Läste även en tidning idag i skolan, en gratistidning, tror det var samma som jag hittade beautisticksen i från igår. I alla fall så var det en sex/kärleks/kroppsfrågespalt där. Jag har tagit ut de bästa:

  • Hur fejkar man en orgasm? (ja du kära flicka lilla.. Du kan ju fundera på att berätta för din partner hur han ska göra för att det ska bli skönt istället för att "lära" dig att fejka. Du kan sen ta reda på vad en orgasm är, eftersom frågan sedan löd "kommer min kille att märka att jag fejkar", och sen; VAD ÄR DET FÖR EN JÄVLA FRÅGA?! stöna extra högt och låt/känn dig lite utmattad efteråt så har du en fejkorgasm! svårt som fan..)
     
  • Rakar killar benen? (Asså.... Det är väl upp till var och en smartass. Man kan ju inte svara på om killar rakar benen. Det är som att fråga om tjejer rakar benen. vissa gör det, andra inte. GOSH!)
image190
Det är en snopp med ett ollon för dom som inte ser..

Kommentarer
Postat av: Petra

Jättebra det där om tröjan! har också tänkt på varför det är tabu att ha samma tröja två dar i rad!

Postat av: Christina

Alltså. Jag har läst igenom stora delar av din blogg. Du skriver verkligen på ett underhållande sätt, sitter här och ler som ett fån.

2007-11-27 @ 22:47:36
URL: http://youonlyliveonce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback