29 nov torsdag forts

Ja nu sitter jag här igen. Har vart uppe och hämtat en sak på posten och köpt nya Cosmopolitan (det lilla exemplaret. 10 kr billigare. snål som jag är) Pengar är till för att slösas, livet är till för att levas! Så det så (jag försöker mest intala mig själv för jag är inte så bra på det jag just sa). Käkar lite rostade och saltade Sojabönor (ja det är gott, dock lite torrt) och har försökt mig på lite matte. FY FAN vad svårt det är. Seriöst, lite panikvarning här alltså. Jag trodde jag hade lite koll men nix, här är det inget som sitter helt ordentligt. Får göra matte varje dag, problemet är dock att jag inte kommer att förstå mer hur man gör bara för att jag sitter och stirrar på boken och VILL räkna matte. suck. vi får se vad som händer. 

För att muntra upp oss alla:

Kommentarer
Postat av: Christina

Åh gud. Jag vet EXAKT vad det där är för video (kan inte kolla just nu för min dator är elak). Ahahahaha. Helt sjuk ju. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback