29 nov Torsdag

Innerst inne vill jag ha nya Cosmopolitan, baka en kladdkaka och äta tills jag är mätt och inte tänka på nånting.

Problemet:
Köper jag en Cosmopolitan slösar jag pengar, bakar jag en kladdkaka och äter den blir man tjock och onyttigt och tänker jag inte på nånting så får jag ingenting gjort! (jag har tvångstankar på att göra saker hela tiden)
   Min kropp och mitt huvud säger emot varandra, jag vill en sak men borde verkligen inte! 
   Att tänka att man är ju faktiskt sjuk är inte tillräckligt för mig! Det räcker inte för att jag ska bli helt övertygad, jag går istället och velar hela dagen tills det är fredag imorgon! Vilka problem man kan ha. Lite dagens i-landsproblem-varning där alltså..

I alla fall, för att skjuta upp att bestämma mig lite till så kan man ju spinna vidare lite på 18årsfenomenet. När jag blir 18 ska jag tatuera mig! Jag vet inte vad, och jag vet inte var, men jag vet att jag vill! Tror jag.. På ett sätt vill jag göra något nytt, men på ett annat så har man ju den hela livet. Det är där det går isär lite. Man får väl överväga fördelarna och nackdelarna. Hur det nu ska gå, jag som aldrig kan bestämma mig. Men jag har ju ett halvår på mig!

Jag vill ha mer pengar så jag kan köpa allt jag vill! Studiebidraget kommer ju iofs snart, typ imorn, så det är ju alltid nåt. Dock måste i princip alla de pengarna gå till julklappar åt andra. Det är inte lika kul. Fast det är kul att se den man ger julklappen till bli glad.
   Det är ju dags att skriva önskelista också, appropå julen, och det är man ju rätt bortskämd med att få göra. Jag har på senare tid fått problem med vad jag ska önska mig (vad pekar det på, att jag har allt jag vill? nej det kan inte helt vara möjligt!) men det är så svårt för andra att köpa kläder och skit som man helst av allt vill ha. Och att önska sig pengar känns så vagt, men det är ju det man mest vill ha. Jävla tomten, ge mig något bra bara, så jag slipper få ångest över att inte komma på något bra att önska sig som samtidigt är kul att ge bort för den som köper den..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback