8 nov skolupdate torsdag

Klockan är 14.57. Helle, sophie och jag har suttit här i datasalen i Blackebergs gymnasium en lång tid. vi ska sitta här en lång tid till. Till 16:10 rättare sagt. det lär ju inte hända att vi gör det, men vi kan låtsas. Vi gör ett arbete om tobak. Väldigt givande, tur att vi får göra det i tvåan i gymnasiet, eftersom det är väldigt få som vet om det här med tobak. SUCK!

Så detta inlägg är mest ett få-tiden-att-gå-inlägg som ingen egentligen har någon nytta av att läsa. Kan iofs försöka hitta en kul bild jag kan lägga in, så blir det lite kul iaf (har fått klagomål på att jag inte lägger upp så mycket och roliga bilder) så när jag kommer hem så.. Ska göra detta till en blandning av en blogg och en bilddagbok, så ni får allt i ett-kit! OjOj, mickans blogg överraskar om och om igen. Och utvecklas..


Our sexy school. Dom bygger lägenheter (som ni ser på bilden. Denna bild är rykande aktuell) ungefär en meter infrån skolan, så det lär ju bli kul för dom som flyttar in där att behöva ha inskyddssyn på ALLA sina fönster för att inte nyfikna skolelever ska sitta och stirra på ungefär allt dom gör.

(SOS ALARM folk gick in i vår BOKADE datasal!!!!!! (som vi är ungefär sex pers i från vår grupp, och det finns ungefär 26 datorer), men ÄNDÅ!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback