About me

(De svar med tjockstil är dom jag väljer)

Hångel / pussar    (mysigare med pussisar)
Morgonpigg / morgontrött     (sov aldrig med mig om ni är morgontrötta)
Högklackat / lågskor     (Är man lång så är man, är man bekväm av sig så är man)
Piercing i naveln / piercing i läppen      (läppen är helt okej hett)
Nybäddat / icke nybäddat       (känns fräschare)
MSN / skype      (MSN 4 life)
Förhållanden / strul      (Tryggheten slår allt)
Finnar / fräknar      (Svårt val..inte)
Vit choklad / mörk choklad      (fett jag vet, men gott så gott. Mörk endast när man är nyttig)
ICA / Coop       (Mysigare på ICA, men coop funkar)
Surt / sött      (blä, inte gilla surt)
Lakrits / choklad      (är choklad din passion?)
Tuggummi / halstabletter      (same shit, jag tuggar på båda)
Kärlek / vänskap      (Det måste man ha båda av)
Sova / äta       (För svårt val)
Frukost / lunch      (jag brukar längta till frukost när jag går och lägger mig)
Majs / gurka      (majs är ju lite fylligare och smakrikare måste jag säga)
Ladda upp en bild / kolla på folks bilder      (Gör man det ena måste man ju göra det andra känns det som)
Linser / glasögon      (Smidigare med linser, dock ej vid förkylning)
Bevakare / vänner      (Utan vänner, utan allt)
Småbarn / tanter      ( fy fan, jag hatar båda. Dom ska va jäävligt gulliga för att jag ska gilla dom)
Stockholm / göteborg      (Okej, jag hatar göteborg)
Japan / kina     (har inte så stor uppfattning men Kina är ju påväg att gå om USA så..)
Läppstift / läggglans      (Läppstift är inte min grej än, men det kanske kommer att bli)
Självmord / bilolycka      (Bilolyckan väljer du ju inte själv)
Feber / ont i halsen       (Ont i halsen förstör din ät-förmåga, och det gillar jag inte)
Kallt / varmt      (Man vill kunna klä sig lätt ibland, och mycket myskläder ibland)
Vatten / oboy      (Oboy är så sliskigt, men klart kan det va gott ibland)
Öl / saft      (Öl är för fyllekvällar mest, annars kör jag nog saft än så länge. Men öl är inte HELT fel)
Vinter / sommar      (På sommarn längtar man till vinter och tvärt om)
Snö / regn      (Dom är mysiga på olika sätt)

image77

Kommentarer
Postat av: anna tisseluss

jag är tacksam för att du antog utmaningen...

(jag är formell)

2007-11-09 @ 16:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback