fotboll

Ja här sitter jag i pausen av fotbollsgalan och trycker i mig en skumboll, som jag egentligen HATAR. men är man en småätare med ett otroligt sötsug så får man ta vad man har..

Det jag tänkte på var att jag ser Fredrik Ljungberg sitta vid ett av borden på galan, han blir nominerad, men han får inte priset. Fan! Nu har han äntligen tagit sig tid att komma till lilla skit-sverige, när han är en världsstjärna som har HELA världen för sig, och så får han inget pris. Tänk då nästa gala, då kanske han inte kommer, han kanske dissar Sverige totalt! Det blir jag lite orolig för här. Varför skulle han hålla på att åka till Sverige hela tiden när han verkligen har hela världen annars, som en av välrdkändisarna han är.. Han måste tycka om SVerige, så vi inte förlorar våra stoltheter här! Okej han är inte den glansigaste fotbollspelaren, men va fan, han är ju KÄND!

image93
Ljungberg som liten grabb, jag kände honom vettni..

Okeej, det äääär min brorsa! men vadå, han är ungefär lika bra som ljungis så. Fick bli han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback