GÄSTBLOGGAR!!!

image186

HEEEEEEEEJ!!
nu är det inte mickan utan det är hennes asbästavän anna.
 


image187Sökte på "emma" på google.. kan bara säga en sak: emma bergström är en sann stjärt.

ehrm... jag är inte så här tråkig i vanliga fall.. men mickan sitter och knådar mina lovehandels medan jag skriver detta. plus att catti sitter bredvid och knappar mobil och pratar om magnus betnér som hon ska se ikväll.
honkommer ändå aldrig slå mig och mickan som har suttit och pratat naturkunskap med betnérs flickvän/fru(Nån som vet?) på tunnelbanan medan magnus satt mitt emot och smålog och tittade på mickans bröst som lös. han var glad. vi var glada och mickan blev kär.

vem blir inte det???
ganstha pic!!.<3<3<3<3<3








okeeeej... ingenting funkar. facebook pajar.. jag får inga bilder.. allt är sär. jag ska göra lite sår på mina händer. data i skola är bajs..
men to be continued, so to say so to say...

Kommentarer
Postat av: catti

vill bara säga till ANNA att betnér ägde! och att ni bara såg honom när han va trååååkig, medan jag såg honom när jag skratta så ja fick ont i käkarna,,,
sug på den du

2007-11-28 @ 15:28:27
Postat av: anonym

shiiiiit vilket bra inlägg. go for it anna!!

2007-11-28 @ 16:08:47
Postat av: karin

anna ffw!!

2007-11-28 @ 16:08:59
Postat av: annakarin

ibland undrar man varför inte mickan hyr in fler gästbloggare.. anna var ju så grym!!

2007-11-28 @ 16:09:26
Postat av: felicia

hur kan denna människa lägga upp en bild på borat, förjävligt äckligt.
men annars, fett bra inlägg!!

2007-11-28 @ 16:10:32
Postat av: anna tisseluss

holy mama vilken respons!!!!

(sometimes you have to make it on your own!!)

2007-11-28 @ 16:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback