1 oktober måndag forts.

leo har lärt sig vad jag heter!!! Ela säger han.. naaaaw haha lyckligaste stunden på länge. ;P  och har jag tur nu så får han vattkopper inom en snar framtid.. han hade lekt med någon igår som hade vattkopper. yey. det dåliga är att jag inte får några pengar om han är sjuk. men men. det finns för och nackdelar med allt.

News number two: Det cirkulerade runt lite ainas här i krokarna och när vi skulle gå över vägen kom det en med sirener på so mkörde typ i hundrafyrtio här.. och det gör man inte i vanliga fall kan jag säga. Snabbt gick det. jag sprang efter (aaa det trodde ni va.. jag gick faktiskt en runda så jag sammanträffningsvis kom till nockeby torg) och där stod två bilar. Såg tyvärr inte vad dom höll på med men antingen var det posten eller engströms som blivit utsatt. OJoj snillen spekulerar här alltså..

 me best friend. har dock avtagit lite men när jag vart på det där museumet kommer jag väl vara besatt igen.. We'll see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback