1 oktober måndag

Jag skulle bara vilja uttrycka mig lite om Andra Avenyn som startat på SVT. Dom hade casting för andra avenyn som en serie, och nu har två huvudpersoner blivit uttagna och serien den riktiga Anda Avenyn har börjat. och ja.. den suger. Skådisarna är B, speciellt hon som är en wannabe cool emo/rockare.. suuuuuck på henne. Roxannaaaaaa oooh så cool hon är. SÄMST!! alla i den serien är sämst! så.. då vet ni. don't look, or look and have a laugh!

Nu sitter jag här och trycker i mig macka och blåbärssoppa och ska iväg och hämta lillskiten LEooo,.. Hipphurra.
Såg de sju första minutrarna av Oceans 13 igår.. Den va bra. (ja jag somnade, men det va för att jag va trööött och inte för att den va dålig) och sen såg jag även Boston Tea Party. Det va kul!

Iaf. Leo here I come! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback