11 okt. Torsdag

Jag förmedlar dagens tips, som kom upp på lunchen idag, från CATti:
"Om man klämmer på apelsiner och mandariner så blir dom mycket sötare.."
Eh what? dom går lättare att skala, visst, men sötare? sen när?

Nu till det ämne alla bloggar säkert skrivit om de senaste dagarna, Gatuvåldet och dess konsekvenser. Att Riccardo var verkligen det som fick droppen att rinna över för de flesta. Man har varit fruktansvärt förbannad på alla jävla onödiga slagsmål och liknande på gatorna, och polisen är inte helt inne i vad som händer. Det krävs att någon ska dö för att polisen ska ta till åtgärder (dessa killar som dödade Riccardo var anmälda och fanns i polisens registret sen innna) och det har även väckt ett helt lands åsikter. Imorgon fredag hålls en manifestation i Kungsträdgården kl 17.00!

Vi lagade
tre rätters middag på Friskvård och hälsan idag. I skolkök! Jag har aldrig vart inne i ett skolkök. Det var en upplevelse. Allt är så väldigt stort. Maten var god och våran lärare blev skitsur för att det inte fanns någon kiwi kvar till henne när hon vart borta i typ en halvtimme. Palla. Var och tränade nu efter det också, det var kul faktiskt. Har INGA läxor tills imorn. Typ första kvällen, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu.. Haha jo, så no lifer är jag inte, men man blir ju lite ställd utan nåt plugg alls. det känns som man har missat något. Har dock extra-matte imorn på min enda sovmorgon så börjar kl 10. Jaja, helt okej.

Puss på er hoes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback