14 okt. söndag

När jag var ute på promenad med min hund i skogen hittar jag ett bussäte liggande i gräste. Det första som ploppar upp i mitt huvud är då: Hur fan får man med sig ett jäkla bussäte från bussen? och varför tar man ens med sig det och sen slänger i skogen? kind of intresting..

En töntig grej jag tycker är när folk sitter och fjortis-klappar (lite slött tror att dom är coola) med i låtar som man inte ens ska klappa med i.. Som på idol gjorde dom det hela tiden. SLUTA TÖNTA ER OCH LÅT DOM SJUNGA I FRED!
Men en söt sak är när man får se lyckliga och stolta föräldrar efter att deras son/dotter sjungit i idol. Man blir så glad. Stylisterna på Idol är dessvärre ett stort frågetecken på.. Vad håller dom på med?

För att sammanfatta helgen har jag ätit på mongolien bar med oliver och mattias (danmark-reunion) och vart på chokladmuseeum (dock för mycket mörk jobbig choklad) och även pluggat och nästan FÖRSTÅTT (det är inte ofta i matteB kursen) det jag gör. JAg belönade mig själv med att köpa nya Cosmopolitan, min favorit!

Kommentarer
Postat av: catti

mickan du var ju på chokladmuseet! fan ja som trodde att vi hade missat den båda två:P hahaha

plus att du har köpt nya cosmo, ojojoj jkag ligger faaaar behind!

2007-10-15 @ 17:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback