15 okt. måndag

Vi ska skriva en utredande text på svenskan och jag har valt att skriva om varför klamydia har ökat så drastiskt de senaste året. Jag fick tips om en bra studie som gjorts där man undersökt ungdomars och sexualtitet. I den studien konstaterar dom bla. att det var fler killar än tjejer som tyckte att sexdebuten var positiv. KONSTIGT där.. ÖH

vi kollar på Hot Chick på SPanskan. den är SVINKUL!

Helles att-göra-lista:
*Ladda ner låten
*fixa leg
*Fixa H&M-kort
*Äta
*Läsa snabba cash

Catti:
Jag ligger alltid steget före dig. LÄR DIG! (cosmo äger)

Mina problem är just nu att jag biter alldeles för mycket på naglarna och vill köpa ungefär allt jag ser utan att ha dom pengarna.

Min helg i bilder:



 Catti lodar lite på FeetFirst innan manifestationen på fredagen.

 efter manifesten var vi i kyrkan vid Kungsan och tände ett ljus.

 På lördagen va jag med min älskis (bild från hemvägen från danmark. ganska stor måltid)

 Jag, helle och Geraldine köade till CHOKLADUTSTÄLLNINGEN (det här va kort kö)

 Provsmak och slut på helg.


Kommentarer
Postat av: catti

fan att ja inte lär mig!
har lite saker att kommentera:
- stackars oliver som bara fick en t-shirt
-stackars mig som finns på en sån snygg bild + stackars helle för samma sak
-det va den billigaste fikan på länge
-jävla äckliga fjortisar som inte kunde hållla käften!

hehe slut för mig:)

2007-10-15 @ 20:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback