17 okt. onsdag

Har just kommit hem från årets "ettornas afton" i skolan. Det är en fest för ettorna i skolan. De visste dock inte att tvåor och treor skulle komma. Vi 2 och 3 samlades utanför en liten ingång till ett trapphus i skolan och när alla var inne i den korridoren en våning upp från ljushallen, sprang alla in tillsammans och ställde sig runt ljushallen på det planet och skrek "ner på knä". (91:orna var dock ovanligt sega och skulle kaxa sig och ställde sig upp igen. SUCK, 91:or är fan inget och ha, det har vi verkligen konstaterat) och sen läste någon blackebergseden och ettorna fick läsa efter. Sedan var det disco med ett sämst live-band och sen en DJ. Varmt, trångt och rektorer. En skolfest helt enkelt. det säger väl allt.

Såg på Knocked Up (på smällen) igår. Med hon från Greys anatomy. Den var helt okej.

Jag skulle vilja kunna se stjärntecken. Men jag kan inte. Det är helt omöjligt. Men man borde kunna..

Imorn har vi studiedag och den ska gå till att plugga matte, fika med mamma och sitta barnvakt. Sedan är det fredag och sen är det helg!!

Jag älskar också min oliver mycket!

Dagens
partybild:

 jag och annie

Kommentarer
Postat av: catti

hoohooo skolfester äääger ju:P
hahahahhahaha

2007-10-18 @ 18:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback