18 okt. torsdag

Nu har jag just suttit hos en snorig, hostig och kall Leo och försökt leka så långt ifrån honom så möjligt för att undvika sjukdom. Det gick väl sådär.. Så vi får se om mitt immunförsvar håller eller ej.. Upp till bevis!
Vi kollade även på Teletubies och jag la märke till två saker jag inte gjort förut:
* Den röda jäveln gör några fula karate/dansmoves varje gång den snackar!
* Det är ett väldigt pedagogiskt program. Dom upprepar allt dom säger sju gånger på bäbisspårk.

Glömde säga att Gustav i klassen vann cocosbollsätartävlingsfinalen mot stormästaren Jens som haft titeln i två år nu.. Gustav åt 18 stycken! Rätt bra faktiskt!

Dagens partybild(er) blir: (imorn kommer en från nollningen tänkte jag. sen får det va nog med såna här snygga bilder)

 hos annieperni (mycket very nice)

 hos annieperni (muy very nice)

 i aba (typ mesta partyt ever)


Kommentarer
Postat av: catti

jaaahaaa, 18 st, nja ine alls många, ahah ofta du skriv GANSKA bra
själv säger ja jätte bra"Q

2007-10-18 @ 18:53:42
Postat av: Nickie

Åhh, nog fasen saknar man aba lite (a)

Postat av: anna tisseluss

haha, aba.. är vi äckliga? ja det är vi!!

2007-10-19 @ 18:42:26
Postat av: mickan

klart man älskar aba! och ja, vi var snyggast i skolan! ;P

2007-10-19 @ 19:07:02
Postat av: marie

ojoj vilka småpluttar!!
kan ni fatta att vi gjorde mäsk i skåpen när vi var så där pyttesmå!
o herre gud:)

2007-10-19 @ 19:40:30
Postat av: anna

när är den sista bilden ifrån ? :)

2007-10-25 @ 13:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback