19 okt. Fredag

Nu är det härliga fredag.

Jag och Catti har just vart och trönat. Känns bra! mötte Anna på b-plan som hade gjort samma sak.. duktiga! jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. har inget spec. topic idag.. Ineget spec. som hänt.

Kan säga att vi har MatteB-prov på måndag. DET ÄR SVÅRT!

håller på att ladda ner filmer för att sedan (VEM KAN?) ladda ner dom.. somebody help me, för hur ska man lära sig bränna ut dvd:er med alla speciella program som kan göra dom mindre och ta bort onödigt skit osv. vidare..

Idag är jag även skitsugen på aba videobutiks godis! Får se om jag orkar cykla dit sen..

Leo och jag lekte på bra idag.. Måste dock skriva en att-göra-lista för oss så man inte bara sitter och glor på pingu och cyklar runt i hela huset på en liten ful minicykel som han även försöker köra på mig med.. Den jäkeln!

Anyway, ha en niiiice fredag + helg! får se om update kommer, man vet aldrig när! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback