21 okt. söndag

Nu har jag suttit två timmar på Sandys där marie jobbar och pluggat matte med anna.. Hej och hå, nu kör vi imorn! G here i come! Igår åt jag och Oliver pizza, som jag har längtat efter. Har även laddat ner Blades of Glory nu. Den är SVINKUL! så det är nice.. Var ute med min hund och powerwalkade lite i morse också.. Himla skönt, speciellt när man går i Judarn och inte möter allt för många hundar! mmm me like. Nu ska jag och pappa laga Wallenbergare (typ god mat) och sen ska jag njuta av sista kvällen innan ångestveckan efter matteprovet! Yey. .

Dagens bilder: (jag hoppas ni fattar att man ska klicka på bilderna när dom är såhär små så får ni upp dom större)

 Vi taggar innan vi ska slå alla 91:or på Ettornas afton

 I blackeberg, svep det sista

 Utanför skolan, i väntan på att få komma in och skrika på dom

 ettorna PÅ KNÄ!

 2:or och 3:or skriker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback