22 okt. måndag

Höstlov NÄSTA VECKA! hej här går tiden fort.. har till och med klarat av matteB-provet idag. Satt i två och en halv timme. Så jag är klar i skallen nu ja..

image42 
fina störda+sophisen, kim, marren

Hade även Leo-dag idag (även imorn). Vi var i stallet och hängde lite med alla coolingar där. Jag längtar lite tillbaka till ridningen, så jag satt och råstirrade inne i ridhuset och var jätteintresserad av allt, medan leo mest satt tyst och gjorde ingenting (Ja jag va där för hans skull). Så det var himla trevligt, eller hur Leo (hoppas fan att han läser min blogg, annars blir jag sur!) jag är även helt förlamad i vänster arm av att ha släpat runt leo på den..

På rättskunskapen har vi fått i uppdrag att besöka en riktigt (OMG) rättegång! spännande! Helle gick direkt hem och laddade med lite B&J! Det är så det ska va! själv hade jag inget gott hemma utan fick nöja mig med min bananrandiga kaviar.. Mjammi!
 Helle "äter ben&jerrys"

Hittade lite bilder:

 Retards

 Hittade en gammal bild när anna var gravid i tredje månaden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback