24 okt. onsdag

okej BAJS nu skulle jag lägga upp ett SNYGGT foto på anna här för att hon var så ledsen över att jag bara lägger upp fula på henne. skulle även lägga upp en bild på mig och sophia som ser helt retarded ut, men så GÅR DET INTE/ SKITSEG att lägga upp foton på denna jävla skitblogg (nej jag vill inte skaffa bilddagbok fjortizar, känns som att man ser fööör mycket av mitt liv då) så ja.. jag ska prova igen senare, och då är det bäst för denna dator (jag blir arg på datorn när ingenting funkar! skitdator)

Idag hade jag sovmorgon! och såklart så fick jag ha hunden idag, suck och stön.. men det blev en trevlig powerwalk (jag vet att jag kallar alla promenader jag går powerwalk) innan frukost. Sen sticka till skolan och då är t-banan försenad typ tio minuter så där står jag anna carro catti och max och fryser i åkeshov. plus att vi kom försent. skitkul! men ändå.. *SL JAG HATAR ER IBLAND*

Nästa vecka är det höstlov!

Kommentarer
Postat av: anna tisseluss

haha, du har inga!!

2007-10-24 @ 17:32:54
Postat av: mickan

JOOOOOOOOOOOOO massa. och jag hittade en zexy men så fuckar sig uppläggningen av bilden! suuck. ska prova igen nu

2007-10-24 @ 19:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback