25 okt. torsdag

  1. Nickie kommer hem imorn!
  2. Anna, DU ÄR FORTFARANDE SNYGG!
  3. Min moster och mamma har lite polare i london som dom tycker jag kan bo hos. Uh som om liksom..
  4. Ja, MatteC ska försökas iaf!

Imorn är the day och the day! The day när hela klassen kommer bli sågade totalt. Debatten om våra samhällen. Hallelujamoment! NONONO! först ska man ta emot kritik från den andra gruppen, sen ska läraren sitta och kritisera. Herregud, vi kommer ligga ner på golvet, så nertryckt kommer man bli! Nu är det akut hej-kom-och-hjälp-mig! Plus att alla åt godis runt mig idag hem från träningen och vi har engelska imorn! ÅNGEST!

Sen är det iaf höstlov! då ska jag baka bullar. kom och ät dom med mig alla som vill! Plus att jag vill göra mycket saker på lovet. Så kom gärna med trevliga förslag, jag är på! mohah. Tex. shoppa! jag ska nog shoppa mycket. har lust med det! Så det är ju alltid nåt. SHoppa sig glad efter samhällen. Tjoho. Puss på er


Kommentarer
Postat av: Helle

jag shoppar gärna med dig mickan! :D wiiiie ÄLSKA SAMHÄLLS DEBATEN MANANA MANANA...NOT. ahja det går som det går tänk på lovet istället! ses imorgon

2007-10-25 @ 20:46:21
Postat av: Sofie

Moahha.. I'm gonna krossa er! hihi.. helles grupp alltså :P
och alla klagomål om vårt samhälle lämnar jag över till Ellen.. hon vill ju ändå göra allt ;) mohaha
(nej seriöst jag kommer bli grillad, vill inte vakna imorgon.. :|)
Mickan we can do this! :D eller?

2007-10-25 @ 21:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback