26 okt. fredag

sofie, helle, alla som va med, VI KLARADE SAMHÄLLEN!!! ojojoj, den satt jäkligt fint! och med lov på det.. Kan det bli bättre?! Nej! NU ÄR DET HÖSTLOV! och idol. wohow. (tont jag vet)

Har på de senaste dagarna hört detta om facebook, att dom får använda bilderna man lägger upp till vad dom vill. Vad är det om liksom?
      Jag brukar va rätt noga med att kolla igenom regler och grejer innan jag accepterar, men när man trycker upp Facebooks regler så ser man ungefär 13 sidor framför sig, och då bestämmer hjärnan automatiskt att "nej detta håller inte" så man skiter i att läsa och bara accepterar. Har dom gjort så med flit, att ha så många sidor att ingen orkar läsa igenom och då inte kan upptäcka denna lilla detalj att bilder och allt som skrivs tillhör dom och går inte att radera helt från deras databas, eller råkar dom ha såååå många regler och shit så det blir sååå många sidor?     
     Tänk om dom har startat Facebook bara för att kunna få in massa bilder och skit och sälja vidare. Om ett år kanske man dyker upp på något omslag för nån porrfilm eller liknande (okej inte för att jag skulle hamna där men somebody schnygg bikinibrud kanske. Det hände ju för en tjej och hennes bild)
     okej man kan spåna hur mycket som helst i det här utan att komma fram till  något rätt svar ändå. Who knows vad som händer, bara FB-ägarna. Lite läskigt MEN palla bry sig. Dom berättade i tidningen hur man kunde avregistrera sin FB, men bilderna finns ju fortfarande kvar på deras databas så vad spelar det för roll om man går ur liksom. Nej, skit i att lägga upp bilder bara. Eller gör det ändå. Palla va oroa sig för allt..

NJUT AV FÖRSTA LOVKVÄLLEN (som iof är på måndag) jag drar till landet imorn och kommer hem på söndag!

Kommentarer
Postat av: Louise

vi ägde :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback