29 okt. måndag

I helgen var jag på landet, sista helgen innan vi stänger där för vintern. Det var mysigt. Gjorde inget särskilt. Igår var jag och mamma på Hälsomässan. Det var en väldigt inspirerande upplevelse, där det impulsköptes en del. Och även startades en prenumeration med massa förmånssaker för endast 59 kr. Man blir ju för glad ibland.
Idag var jag inne i stan med Catti och hittade saker för för mycket pengar, så jag fick hänga bort några saker som jag kanske köper på Onsdag då jag tänkte träna med Helle. Idag köpte jag TVÅ par leggins och ett par mjukisar på REA. Me like. Sen var det en gubbe som stod och spydde på plattan och när vi skulle hem fick vi med nöd och näppa plats på t-banan. Förseningar pga halka på spåren.

På hälsomässan såg jag en liten kille med 96-byxormodell med det stod 95 på dem istället för 96. Haha äger ju!

Och idag gick jag och undrade om det skulle vara några EMO:s på plattan eller ej, eftersom det regnar. Och ja, det va det. Men dom hade förflyttat sig inomhus. Där satt dom och mös med varandra. Men min fråga är nu: Varför sitter alla EMO:s ner på marken för? det är lite halväckligt, plus att man kan få urinvägsinfektion..

Ett nytt hatobjekt denna höst känns som SVEA-mössorna som alla fjortisar har dragit fram ur sin storasyster garderob och satt på sig. Och inte nog med det, dom har ju mössjäveln på bakhuvudet som några andra knäppon liksom. Hörni, nog för att man kan ha en mössa inte bara för att den ska värma, men man behöver ju inte stå tre timmar framför spegeln för att få sin mössa att sitta perfekt med håret osv (man ser att ni har gjort det! SUCK PÅ ER)

Nu ska jag gå och mysa i mina nya mysiga mjukisar och ladda, för jag ska baka KANELBULLAR imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback