3 okt. onsdag

Idag hade vi cocosbollsätartävling. Gustav i vår klass vann! Han åt 14 st snabbast alla gånger! Ojojoj, det ni..

När jag gick av t-banan idag till skolan var det en man som bara gick rakt fram och knuffade till en i skolan som som första reaktion skriker efter honom: Jag knullar din mamma, det vet du!
Haha ofta liksom.

Läste också att ni killar ska stå upp och kissa och vi tjejer måste acceptera det för det blir ett bättre kissande för killar när dom står för urinröret blir sträckt då.

Sprang runt träsket idag på gympan (var bara jag, anna och josefine som gjorde det. alla andra va inne och spelade bandy/körde stepup) och jag hade förbättrat min tid med nästan tre minuter!! Undrar om det kommer att hålla i sig tills nästa tisdag när vi ska ha "uppspringning". Lets hope so!
Har dock en satans träningsverk från gympan igår. Hej kom och hjälp mig säger jag bara!

Grattis Anna på din födelsedag. Äntligen 17. Och vad innebär deeeet...... INGENTING! men grattis ändå, snart är du ju 18 och DÅ får du göra saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback