31 okt. onsdag forts.

Idag hade jag och Leo en himla trevlig stund. Det första han gjorde när jag skulle klä på honom ytterkläder på dagis var att börja dra av sig dom och böla för att han inte ville ha dom på.
     Sen skulle vi gå till parken, och jag hade till och med med mig min hund som han älskar, och ändå sitter han och mumlar "vill gå hem". SUCK! så då går vi hem och leker lite tills han helt plötsligt börjar gråta och skriker att han vill ha kex. 
     Dom har tretusen olika kex hemma så medan jag provar att visa olika kex för honom och fråga om det är det kexet så skriker och gråter han bara mer och mer. När jag väl hittat rätt (jävla mumin-kex) ger jag honom ett, då börjar han grina igen och han får ta själv. Han tar då fem stycken i en näve, slutar böla och sticker in till TV:n igen.
     Samma sak upprepas en gång till. Sen vill han ha mat, när jag tänker börja laga säger han att han vill att pappa ska laga och så gråter han lite till och från fram till att pappa kommer. (som tur va lyckades jag hålla honom glad när pappan kom, så allt såg frid och fröjd ut!) Så imorn gör vi ett nytt försök. Ska ta med honom på promenad med hunden och nickie och hennes hundar +brorsa..

Vi kollade även på Pippi där en ko bokstavligen åt upp deras kläder.. Hur fan får man en kossa att äta kläder??
Den där jävla Tommy (Annikas bror, eller är det en syster?! ) skrattar som ett retard. jättesöt..

Perni och jag satt och diskuterade hur mycket liv vi hade och kom fram till att hon skulle plugga nu och jag skulle gå och försöka hitta ett liv (typ småäta eller kolla film) medan typ Oliver är på krogen. Hej jag har ett liv egentligen, det är bara att jag inte alltid visar det. Öh.. Tur att dagarna framöver är lite mer att göra iaf.. Får Kim (hon på bilden i föregående inlägg) på middag imorn, då får man ju tagga till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback