31 okt. onsdag

En sak som jag tycker är väldigt jobbigt är när man går in i en butik och inser att man är själv där inne. . Man känner sig så jäkla uttittad av butiksbiträdet! Snacka om att hej-jag-är-butiksbiträde-och-fäljer-varje-rörelse-du-gör men-tänk-inte-på-det. Usch det går liksom inte..

Jag gillar att min brorsa tar sig tid när han duschar att skriva på glaset i duschen. När man kommer in i badrummet efter honom står det saker som "pall4" och liknande på det immade glaset. Haha orka att han ens gör det.. Och mamma som så fort jag har likadan frisyr och hårfärg som nån säger "åh henne va du lik".  Hon tycker jag är lik Anna Pihl (serie på tv) för att vi har samma frisyr, och en dag hade jag fläta, ja då va jag lik Pochahontas. Suck liksom.. Min hund såg ut som Vargen i rödluvan när hon låg på rygg och ville bli kliad och min katt sitter i ett hörn av köket och jamar för sig själv. The normal family..

Idag har jag tränat. Blev lämnad åt mitt öde av både Helle och Carro. Men som tur va klarade jag mig igenom att all alone. Nu har jag ätit en väldigt nyttig lunch bestående av Keso med ananaskross i, ett ägg och ett äpple. Ska dra vidare till Leo och tvinga honom att sitta i vagnen länge för att vi ska gå till en lekpark väldigt långt bort så tiden går.. mohah. men han gillar det så, tur är väl det.

Blir Leo imorn också, en lunchpromme med nickie och hundarna. På fredag ska jag med morfar på polismuseet och sen äta stekt strömming och mos på källhagens (då vet ni) och sen ska jag träffa lite trevligt folk hos tova.

Dagens bild:

image50Kim i sitt skåp i ABA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback