tredje uppdateringen idag

Jag funderar lite på att gå på Erotica-mässan i Alvik som började idag.. Låter rätt spännande. Landets bästa strippor, massa sexleksaker och en hel del annat skönt. Ojoj liksom. Eller inte.. Det närmsta jag har kommit sånt sexigt skit är ett par handbojor, en godispenna (som förövrigt smakar skit! smör) och massa sex på ett utedass.. Ja, vill ni veta mer så är det bara att säga till..

Som ni märker har jag just nu INGET LIV! Jag sitter och SPANAR runt på Facebook. Har till och med gått in på Playahead och kollat (där går liksom gränsen) och nu gör jag en ny uppdatering i bloggen för sjuttioelfte gången denna dag. Hoppas ni njuter.. (Magnus Uggla sa att en blogg ska uppdateras minst sex gånger per dag för att vara attraktiv så.. ja jag jobbar på det)

Kommentarer
Postat av: Helle

oj mickan, PA! där går fan gränsen...eller!?

2007-10-31 @ 23:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback