13 sept torsdag

nu har jag tränat två gånger idag. sprungit på morgonen och friskat&svettat mig på eftermiddagen. så jag partade med lite ballerina-kakor. how nice! vi har bestämt nollningsdatum och imorn är det fredag. Tjiho för det. då ska alla ha "snäppat upp sig lite" för vi har skooolfoto. Sen ska jag shoppa (vad vet jag inte, tror det ska försöka bli ett kamerafodral och ett par strumpor), sen ska jag träna i ghetto-brommaplan och sen mina damer och herrar ska jag köpa.... BEN&JERRY'S!!!! hade ett löfte att jag skulle köpa en ny smak som jag ej smakat nästa gång jag köpte. men det lutar tyvärr mot en Phish food imorn. Vi får väl se.. Men vilken smak är egentligen godast??

Kommentarer
Postat av: Helle

PHISH FOOD FOR LIFE men tycker du ska smaka den nya med dinosaurier! så behöver inte ja köpa den om den skulle vara
äcklig...hi
hi hi

2007-09-13 @ 22:01:29
Postat av: Nickie

COOKIE DOUGH lätt, utan tvekan! :D

2007-09-13 @ 22:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback