17 sept måndag

Min vecka:

Måndag: började kvart över nio (SOVMORGON) och slutade tio minuter tidigare. Barnvakt Leo. Plugga.
Tisdag: Går två lektioner, slutar 10.25. Träna, Barnvakt Leo, förfest inspark (nej jag har ingen biljett)
Onsdag: Lediga. Stan med mamma. Träna. Plugga
Torsdag: heldag 8-16. Barnvakt åt gamla barnvaktsbarn.
Fredag: slutar kl 13.00! HELG!

Min krönika kom med som en av de fyra hela klassen fick läsa. Mitt ämne var: Anusblekning! Om ni har tur så kommer krönikan upp här..

Jag sitter ju Leo-vakt två ggr i veckan. Jag tänkte att en av dagarna är "aktivitetsdag" och en av dagarna är "filmdag". Alltså idag tex, det är en aktivitetsdag har jag bestämt. Jag tänkte att Leo och jag ska gå till Äppelviksstallet och titta. Imorn har jag honom igen, då blir det kanske en hundpromenad och sen film.

VARNING EVERYBODY!!!
Pledge this (eller vad den nu hette) med Paris Hilton ÄR verkligen så dålig som kritikerna har sagt. Seriöst, vissa såna töntdåliga filmer kan ju va kul att se för att dom är så dåliga. Den här filmen, den orkade man inte ens se klart på. Tyvärr så tvingade vi oss till det ändå pga vi hade hyrt den för dyra pengar (öh?) och ja.. den sög helt enkelt.

Update kommer om stall-besöket senare..


Kommentarer
Postat av: catti

TA VARNINGS GREJEN PÅ ALLVAR! pledge this SÖÖÖÖÖÖÖÖG! DEN VA SÅ JÄVLA DÅLIG, JA MENAR PARIS SPELA JU TYP SIG SJÄLV, O FATTA DÅ HUR DÅLIG DEN ÄR DÅ!!!
OMG!

2007-09-17 @ 15:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback