19 sept onsdag

Idag har vi vart lediga.

Var det någon mer än vi offer i Aba som körde detta shit med Herman-kaka? Man fick en deg, och så skulle man tillsätta en massa skit så det blev en stor deg och sen dela upp den i typ fem bunkar och ge fyra stycken vidare till några andra, och den man hade kvar själv skulle man grädda och så. jag tror jag misslyckades (tyckte det va så kul så jag ville ha deg av alla och tillslut fick jag så mkt att jag inte kunde tillreda den, för man skulle ju tillsätta rätt mycket utöver det man fick av kompisar). Men för dom som lyckades blev den fett god. Kim lyckades. Anna hade oliv-olja i sin istället för vanlig olja, så den smakade lite.. inte efterrättskaka. och min blev nog aldrig klar. Men det va en lite kul/lustig idé. Som ett kedjebrev. Appropå kedjebrev så hatar jag såna. Jag fick alltid panik när jag fick dom, och så skulle jag försöka skicka vidare men jag glömde alltid nånting, typ skriva mitt namn längst upp på listan eller liknande, så det var rätt misslyckat. och nu för tiden vet jag att dom bara är tidstagande skitsaker så.. Don't send it to me babes

Kommentarer
Postat av: virra

mohehe det var jag som startade herman-cookie!;P

2007-09-25 @ 22:26:45
Postat av: Kimmit

var det inte nickieloo?
haa. måste vart första o enda gången jag lyckats med nåt i bakväg isf.
varför herman liksom?!
å mickan, det var ju baara kul att du bunkrade herman.

2007-10-31 @ 21:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback