24 sept Måndag forts.

I inlägget jag skrev innan var det ju lite kaotiskt. När jag sedan hastade hem efter den lunchen för att gå ut med Hilma, kom jag ut och det var helt lugnt. Allt var stilla. Harmoniskt! (tills jag kom till olovslundsskolan förstås)

Sen har min cykellampa blivit stulen. Jävla as, skaffa er pengar. Man snor inte av folk. Jag blir arg! Då kanske jag tar en lampa av någon annan cykel till min cykel och så måste den personen ta en lampa av en annan cykel osv osv. Ni sätter ju igång en kedjereaktion assholes!! (btw varför heter det SNOR en lampa, och SNOR i näsan?)

SÅg på Victoria Beckham special idag. det var konstigt. hon var konstig. väldigt tillgjord. men ja.. det va fancy i slutet när david kom. med massa papparazzis o sånt coolt.


och nickie jag håller med. aba va typ sär. men det här är typ värre. haja liksom..


Kommentarer
Postat av: Maki

victoria beckham special (L)....NOT
"I think David is going to be very proud when I success to throwing a ball 30feets" Victoria

2007-09-25 @ 00:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback