26 sept Onsdag forts.

Idag slutade vi kl 11 så jag bestämde mig för att åka in och kolla på djurbilderna på Nybroplan. Så det gjorde jag i all hast. Dom var väldigt fina! Pernilla frågade om jag fått nån mer insikt i "hur gör djur" och ja.. jag säger som jag sa till henne: Den där "hur gör djur frågan" är dock fortfarande lite luddig, men med dom bilderna, lite texter på sidan förespråkande att vi ska vara rädda om vår miljö, och ett eget tänkande så kan man väl lista ut lite grundstaplar till frågan iaf. Hur leoparder ser ut när dom går på ett träd i solnedgång, hur jävla stora flockar pingviner det finns, och hur randigt det blir när många zebror är tillsammans. Också hur elefanter ser ut under vatten. Så ja, det va helt okej fakta-runda (observera att jag tog alla de där slutsatserna från mitt eget huvud och tänkande. kind of clever)

 En av bilderna från utställningen.

Så den bildutställningen kan jag rekomendera!
Har nu vart hemma och pluggat samhälle och ska iväg och träna (för första gången prova på ett intensiv-pass. Detta ska bli spännande) och sen ska jag laga Pasta Pesto.

För övrigt så lagade jag pannkakor (som skulle blivit en romantisk middag om inte pappa och felix insisterat på att få vara med och äta pannkakorna också) till oss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback