27 sept Torsdag forts.

Idag hade vi en het diskussion i matsalen angående Carolina Gynning. Hur vida hon är bra eller dålig, har gjort sig en karriär eller inte..
     Endel tyckte hon har gjort en karriär, som startade i Big Brother, och där måste jag sticka in lite för jag tycker inte man kan kalla att vara med i BB att göra karriär. Hon har nu på senare tid gjort en helt okej karriär med Förkväll (som visserligen sög), Idol och nu senast ska hon tydligen få ett eget program. Plus att hon skriver krönikor i någon tidning ibland. Det kan jag hålla med om är en bra karriär hon har gjort sig, men BB, nej det är ingen karriär.

Nästa fråga är om hon är en blåst blondin eller om hon har något innanför skallbenet?
Där var åsikterna också delade. Hon gör sig dummare än hon är, pga en image. Vissa tyckte inte hon var puckad över huvud taget och vissa tycker hon endast är en blåst blondin med stora bröst.
    och ja, jag vet inte riktigt vart jag står i den frågan. Har ingen riktigt uppfattning, hon kan väl verka lite halvblåst ibland, men hon är rätt rapp i käften.
    Jag gillar dock Carina Berg mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback