30 sept söndag forts.

Jag hörde lite folk ute på gatan och tänkte att jag skulle kika ut lite diskret och se vilka det var, dom skrek så jävligt. Och när jag står där och sakta och försiktigt ska kika ut genom fönstret slår jag huvudet rakt i mittenkarmen så det tjongar till ordentligt. Spy of the year, here I come!!

Jag har bestämt mig för att bli lite CD-haxxor (jag vet att det inte stavas så och jag vet att det är fel sammanhand att använda det ordet. det ordet används i CS när man skjuter igenom nånting, tex. en vägg, och ändå dödar någon) för jag har fått igång min dator till nedladdning igen så tänkte börja bränna ut lite skivor också. Har därför införskaffat ett stor cd-fodral (en sån där bok typ, som man bläddrar i) från ÖB. Jävligt nice.

Är även lite IKEA-sugen också.. Man kan få det suget ibland, att man vill åka till IKEA och bara gå och små-mysa och plocka lite små-grejor.. mmmm mmyyys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback