30 sept söndag

Helgen har sprungit iväg.. igår bakade jag kakor och åt tai-mat.. nicebajs. Idag har jag sammanfattat all rättskunskap och ska försöka mig på att översätta en artikel till spanska i preteritum. How nice.
Jag måste även ta tag i mitt övningskörande.. ska bestämma en dag jag ska köra på, så  man har ett schema.

Läste även i tidningen idag att på äppelmarknaden i Kivik hade man gjort en jättestor Linné-skulptur av äpplen. det gick åt 30 000 äpple. Och det enda man läser i tidningarna är att det är äppel-brist.. Gud så bra att ni gör en tavla för en invigning av 30 000 av äpplena man skulle kunna använda till vettiga saker som att äta istället..

 Dagens bild blir på mig och min bror för att vi är coola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback