6 sept torsdag

"jag drömde att min hund blev kidnappad. jag vaknade och du vet man är helt uppe i varv.. "
"och så låg en död mus bredvid mig" i natt igen
(jag skulle berätta om min dröm och helle fyllde i. Här om natten hände nämligen detta. Min katt jamade utav helvete och kom upp i min säng och jag tänder lampan, och där ligger en jävla stel äcklig mus intill min säng)

"helle ibland när jag gäspar så dreglar jag"
"okej mickan" intresseklubben antecknar på Företagsekonomin

(hörni jag vet att citat är helt okul för alla som inte var med vid tillfället, men ni får skratta lite ändå)

Mina planer för fredag (IMORN) och helgen: imorn ska jag gå en jäkla massa lektioner i skolan (jag vet inte hur dom lyckas trycka in så många och ändå slutar vi kvart över två) och sen ska jag sitta barnvakt. jag ska sen springa hem och göra iordning för oliver som fyller år (typ ta fram massagebänken, jag går ju friskvård o vi har passande nog på hans födelsedag fått i läxa att massera någon hemma) och sen ska vi ha lite myskväll. på lördag är det SVERIGE - DANMARK!!!!

För dom dom fortfarande läser så gjorde jag dagens grej idag. Jag gick till biblioteket och lånade ett engelska-lexicon (med massa ordspråk och skit. hur jävla tungt som helst) som jag konkade med mig hela dagen för att kunna göra några uppgifter hemma. väldigt nödvändigt!! (ni är bara avundsjuka för att jag kom på den smarta iden innan er och hann låna lexiconet före alla) så nu har jaghellecarro vart och tränat och jag har suttit en timme med det där fantastiska engelskalexiconet och bara njutit av hur bra det var att jag lånade det!! Har masserat idag på friskvården. helkroppsmassage. hej jag somnar i skolan. Nu ska jag fortsätta pyssla. seeyouall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback