lördag 2 sept

Här har jag vart på trevligt tjejmiddag i djursholm, och kommer hem runt elva och vad fan möter jag (observera i mitt eget hem).. FJORTISAR! och inte en fjortis, utan många fjortisar. Ojdå, brorsan. hade inte räknat med att jag skulle komma så tidigt va. anordnar fjortis-party här bara för att mamma och pappa och jag är borta. när jag kom så började det viskas och alla skulle gå på en sekund. Jahapp, I am the partypooper, men den rätta partypoopern för så många fjortisar (allvarligt, alla var vit-blonda, jag skulle inte sett skillnad på EN enda!!) på ett ställe (speciellt inte i mitt hem) är inte bra.. så nu drog dom någon annan stans. som tur va.. undrar om dom var fulla??

Kommentarer
Postat av: Sophia

Åhh haha palla små väteperoxidtroll!!!

2007-09-03 @ 16:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback