måndag 3 sept forts.

Idag slutade vi tolv, imorn slutar vid 10.25! VA AVUNDSJUKA! Har nu också sett Jackass the movie 2. Den var... lite tokig. Krönikan vi skrev på svenskan är nu inlämnad, och då glider vår lärare smidigt in på "kroppsspråk". SUCK måste han.. Är också sjuk nu, how fun. or not.. förstör liksom lite i vår fina träningsdagbok vi håller på med i skolan. Plus att det regnar ser jag nu. fint. rätt så mysigt iofs, om allt annat i livet är bra. och det är det ju nu. how good. I hope. (gud vad jag har blivit engelsk) har fock bitit upp båda sidor av mina kinder, så det är inte särskilt skönt. Nu vill man liksom bara ha en mysig helg framför sig (okej det kanske man har men det är en jävla tid tills dess) och tända ljus och mysa och mysa och mysa. Ja, en myshelg i regn helt enkelt. MYS! Nu ska jag byta lakan! seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback